If it's gonna be a rainy day, there's nothing we can do to make it change

Gårdagens bullbak gick hur bra som helst, 3 plåtar supergoda bullar! Känns som att de är nåt vi måste göra igen!

Not to bad ;)

Känns som att jag har spenderat dagen med att cykla eller gå fram och tillbaka till stan, först för att fara till skolan och hem igen, sen för att hämta cykeln från lagning och hem igen, sen till frissan och hem igen, i regn och motvind kan jag tillägga! De är precis de väder man vill ha när man kommer ut från frisören eller så inte!

Ikväll har jag pratat med lisa ett tag eller rättaresagt 3 timmar, supermys iaf efter hon var färdig med att tömma hela sitt kylskåps innehåll i slasken vilket inte var så trevligt :)

Nu ska jag läsa igenom LabbPm:en inför imorron sen gå och lägga mig i vettig tid för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0