You say I look fine, if only you knew what's on my mind.You'd see a whole different sign, I couldn't show you even if I tried. I must have got lost in time when I found out I was only free to be, where ever I want to be.

Nu ska jag verkligen göra ett alvarligt försök till att beta av de mer än enorma läxberget, jag har till och med gått så långt att jag har beslagtagit pappas bärbara och satt mig vid köksbordet, men de verkar ändå inte hjälpa... måste kanske till och med dra ur internet om jag ska få något gjort vilket kändes lite väl överdrivet. jag vill bara att allt de här ska vara över så att man kan få vara lite ledig nån gång per vecka men chanserna att de skulle hända är väl ungefär lika med noll. jag får helt enkelt bita ihop de sista 4 veckorna och be till gudarna att de lugnar ner sig när pa redovisningen drar igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0