If I give my gun away when it's loaded. If you don't shoot it, how am I supposed to hold it? Is that alright, Is that alright with you? No...

sitter och ser hockeyn samtidigt som jag försöker skriva ett manus till mitt tal på torsdag och de går ju inte jättebra och branchprovet imorron kommer nog gå ungefär lika bra som talet, de vill säga åt helvete! Efter den här veckan är de bara nk-prov, projektarbetes redovisning, religionredovisning kvar och högskoleprovet som är stora saker kvar, men jag har säkert glömt nåt men huvudsaken är att när den här mördarveckan är slut ska jag fira på ett eller annat sätt, tror jag ska fira på nåt sätt att jag överlevt varje vecka om jag nu gör de..

Luleå kan ta sig, nu ska jag fortsätta med talet sen läsa lite avdelning c och hoppas på de bästa!

If I give my gun away when it's loaded. If you don't shoot it, how am I supposed to hold it? Is that alright, Is that alright with you? No...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0