If you don't like something, change it. If you can't change it, change the way you think about it.

Försöker städa mitt rum vilket inte går så bra, men de måste göras för på onsda kommer Lisa & Therese och säkert några till så då måste jag iaf kunna ha öppen min dörr utan att nån ska svimma eller nåt i den stilen. mamma kom just in för att fråga nåt men fick inte fram frågan när hon såg hur det såg ut, hon pekade bara på golvet, började skratta och vände och stängde dörren efter sig.. de är ju ett bra tecken! men vad ska man göra med alla kollegieblock som är fulla med anteckningar, ska man bara elda upp skiten eller är de värt att spara på?

Min studentmössa är allt annat än lyckad, visst den passar och så men en söm inne i mössan är trasig och dessutom står de Kaplasnkolan istället för Kaplanskolan på baksidan av mössan! bra gjort! Har kollat beställningen så de är inte jag som har skrivit fel när jag gjorde beställningen så jag ska ta kort på den och skriva ett glatt brev till student of scandinavia eller abcgruppen eller vem de nu är!



Grattis i efterskott Andreas!

Ne, nu ska jag dra fram dammsugaren och sen försöka trycka in lite kläder och skit i mina garderober! Imorron ska jag baka, så på onsda är alla välkomna på fika på bölevägen 7!! :) 


Kommentarer
Postat av: lajsa minelli

GRATTIS IDAG NU GUMMAN! OCH SNART KOMMER TERRAN OCH JAG ;) DÅ BLIR DET BYS & MYS! :) <3

2011-04-20 @ 08:14:56
URL: http://laaalarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0