If I Can't have you the way,I want you I don't want you at all

Projektarbetes redovisningen är bortgjord så nu har jag ett prov kvar att göra sen är allt som har med skolarbete avklarat!! otroligt skönt men jag har varit så stressad och har haft så mycket att göra dom sista veckorna så nu när man knappt har nåt att göra så har man typ glömt bort vad man gör när man har tid över, måste ta tag i de nu!


Att se på hockey är ju ett sätt att roa sig på så därför ska jag, Lisa och Therese bege oss till Skekraft arena på tisda och hejja lite!




Nu när kvällens match är klar och de står 1-1 i matcher så ska jag slå igång en film och krypa ner i sängen, är ledig imorron så jag ska sova ut riktigt länge sen ta en promenad kanske, beror på väder och vind! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0