You remind me of the times when I knew who I was, Still the second hand will catch us like it always does. We'll make the same mistakes, I'll take the fall for you, I hope you need this now cause I know I still do.

Kom just hem från ume och mormor och med mig fick jag ett fotledskydd, ett par jeanslegings och en långklänning, kändes inte helt fel särskilt inte eftersom jag fick med mig ett par skor och ett par solglasögon med mig hem från stan igår :)



Älskade Mormor ♥


Gårdagskvällen började med middag på storstugan med Sanna, Bea, Josse, Jonas & Karl, sen for vi hem till Jonas och såg talang, efter det spenderade jag största delen av kvällen i bilen men med trevligt sällskap, jag lyckades dra in 360 kr och var i stort sett huuur nöjd som helst (Y)

ikväll ska jag bara ta det lungt tror jag, måla naglarna, städa rummet och tjollra på, se vampires & cougar town och kanske en film :)

Ska skjutsa brudarna till guldvallen imorron bitti och heja fram dom till en seger mot Byske och hoppas att min fot är fit for fight till seriepremiären!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0